FOOD & WINE PHOTOGRAPHY by JULIO FRANGEN

29.03.2005., utorak

... i zato pocinjem !

I to tako da sam napisao lijepi dio teksta koji sam onda i obrisao,pa sad za trening krecem iznova.Ali,
prije manje od godinu dana sam otvorio svoj blog i to na samom pocetku,vjerujuci kako cu biti cesce
prisutan u ovom mediju.Ipak,splet raznih okolnosti je cijelu stvar prolongirao sve do danas,te sam sad
cvrsto odlucio nastaviti sa prvobitnom idejom mog bloganja.Ne bas prvobitnom,jer sam odonda uspio
promijeniti naslov koji je sad logicniji,a sve cu i objasniti.Dugo godina sam se bavio vodenjem videoteka
i poduzeca za usluge popravka foto i video opreme pa je ideja bloga bila da se na jednom mjestu mogu
zaljubljenici u fotografiju i pribor,druziti kroz informacije o svemu iz te tematike.Zamisljeno je bilo organizirati razmjenu i prodaju starih foto aparata,a da se stvar ne zove : e-bay.No ista stvar nije nikad
zazivila,jedino sto sam ja uredno bio prisutan na blogu citajuci tekstove i sve ostalo.I sve dok na jednoj
raspravi na news grupi: hr.rec.film,nisam spomenuo kako kao bivsi videotekar jako dobro poznam sve
probleme katastrofalnog stanja videotekarstva u lijepoj nasoj i kako cu o tome na blogu nesto napisati.
Nakon toga su me podrzali da to i napravim i eto ga...
Ipak,kako je ovo pravi uvod u moje pisanje,morat cu jos par slova potrositi da objasnim par stvari.Prva
je naslov, koji sam mjenjao zajedno sa promjenama koje su pratile moj posao zadnjih godina.Zbog problema u poslovanju,odlucio sam definitivno izaci iz videotekarstva,a i drugi dio posla je postao problematican pa sam odlucio raditi nesto drugo,tj.za drugoga.32.To je broj oglasa na koje sam poslao
moj CV,a 4 ili mozda 5 poduzeca su mi odgovorili.Naravno negativno,jer kad dvoznamenkasti broj
godina pocinje sa brojem 4,onda ste definitivno prestari i ispadate iz konkurencije.Bez mogucnosti poziva na razgovor,jer ako sam 15 godina vodio privatan posao,a zadnih 7, i malo poduzece,onda valjda premalo znam.Sva sreca da je radni vijek prosjecnog muskarca 65 godina tak da imam jos punih
25 da nesto pokusam.Da nije istina,bilo bi smjesno,ali "hrvatska mora" traje.Samim tim suocavanjem
sa istinom,odlucio sam definitivno zapoceti novo poglavlje u poslu ( i u zivotu,no privatne stvari, bar za sad,nisu tema ovog bloga ) a glavna stvar je ponovno bavljenje fotografijom,mojom pravom ljubavi.
A odsad puno vise profesionalno...
- 18:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi